نکته : گوگل يک الگوريتم پنالتي مخصوص بخش هاي پاپ آپ و مزاحم دارد
توجه داشته باشيد گوگل از ژانويه 2017 الگوريتم پنالتي براي سئو دارد که :
بخش هاي پاپ آپ و مزاحم را تشخيص مي دهد .
اين الگوريتم استراتژي هاي مارکتينگي که بر اين اساس باشد را شناسايي مي کند و آن ها را کنار مي گذارد .
گوگل در اين مورد مي گويد :
در اين جا مثال هايي از اين تکنيک ها آورده ايم .
اين تکنيک ها دسترسي کاربر را براي محتوا کم تر مي کند .
1 . نمايش پاپ آپي که مانع نمايش محتواي کلي مي شود ،
يا وقتي که يک کاربر مستقيما از نتايج سئو وارد يک سايت مي شود .
2 . نمايش يک بخش مستقل که کاربر براي نمايش محتواي اصلي ابتدا بايد آن را کنار بزند .
3 . استفاده از نوعي ترتيب بندي که محتواي قسمت بالايي سايت را در زير چيزي پنهان کرده باشد .
خروج از پاپ آپ ها ، چيزي که ما در گرگ سفيد از آن استفاده نمي کنيم ، از قرار معلوم مورد علاقه چک کنندگان سئو نيست .
آن ها از بستن آن براي رسيدن به محتواي اصلي استفاده نمي کنند .
اما خوب در حال حاضر مثل اين که اين پاپ ها مشکلي ندارند و از آن براي دريافت مشترکان استفاده مي شود .
هدف صفحه سايت شما چيست ؟
آيا اين هدف ، فروش محصول يا ارائه خدمات است ؟
شايد هم سرگرمي مقصود آن باشد .
شايد هم فقط مي خواهد در مورد موضوعي صحبت کند .
فقط يک هدف براي يک صفحه از سايت براي سئو در نظر بگيريد .
اين هدف را آن قدر مشخص انتخاب کنيد که کيفيت زيادي براي راي دهندگان و الگوريتم هاي سئو داشته باشد .
بازي که در سال 2019 راه افتاده است ، نامش " جذب بازديدکننده " است .
البته به شرط اين که شما چيز تقلبي را به نمايش نگذاشته باشيد .
اگر يک بازديدکننده به صفحه سئو ي شما رسيد ، آيا جذب مي شود ؟
آيا آن ها مي توانند چيزي را که به خاطر آن ، آن جا هستند را به اتمام برسانند ؟
منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/271/
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0